- 05 May 2021, 20:59
#4072
Hep merak ettiğim bir soru olmuştur açıkçası düşüncelerinizi merak ediyorum .Yabancı kaynaklardan baktığımda hem playback hem de canlı performas yaptığını belirtmişler hatta bu konu hakkında bir makale de dikkatimi çekti ondan da alıntı yapmak istedim iyi okumalar (canlanın biraz )
Bu son performansların ne kadarı gerçekten illüzyon ve ne kadarı gerçek, canlı vokaldi? Ve her zaman söylemek mümkün mü? Cevap sizi şaşırtabilir. Birçoğu, bir performansın "canlı" olduğunu onlara söylemek için sadece kulaklarına güvenme hatasını yapar; tersine, çoğu da her zaman tam olarak doğru olmayan bir dudakla senkronize performansı tespit etmek için tekniklere güvenir. Gerçek şu ki, canlı performansların arkasındaki mühendisler, ticaretin birçok endüstri hilesine hakimdir. İzleyicinin gerçekte "duyduğu" şey (ses panosu çıkışı aracılığıyla) birçok şekilde değiştirilebilir. "Canlı" vokaller, "stüdyo" vokalleriyle veya hatta önceden kaydedilmiş "canlı" vokallerle birleştirilebilir, böylece tamamen canlı veya tamamen dudakla senkronize edilmiş bir performans yerine elde edebileceğimiz şey aslında her ikisinin bir karışımı olabilir. .
Michael, HIStory turu sırasında, ticaretin tüm hilelerinin ve yanılsamalarının ustası olmuştu. Ne zaman sesini “kurtarması” gerektiğini ve ne zaman “şarkı söylemesinin” kesinlikle gerekli olduğunu biliyordu; hangi parçaların kalite veya bütünlük kaybı olmadan güvenle dudak senkronizasyonu yapılabileceğini ve hangi sayıların -veya bir sayının hangi bölümünün- kesinlikle canlı olması gerektiğini biliyordu. Ve tekrar vurgulayacağım, bu hiçbir şekilde bir tembelin işi değil, içgüdüsel olarak bir izleyiciye mümkün olan en iyi tiyatro deneyimini nasıl vereceğini bilen mükemmeliyetçi bir zanaatkarın çalışmasıydı.
makalenin tamamı http://www.allforloveblog.com/?p=10241
Bu son performansların ne kadarı gerçekten illüzyon ve ne kadarı gerçek, canlı vokaldi? Ve her zaman söylemek mümkün mü? Cevap sizi şaşırtabilir. Birçoğu, bir performansın "canlı" olduğunu onlara söylemek için sadece kulaklarına güvenme hatasını yapar; tersine, çoğu da her zaman tam olarak doğru olmayan bir dudakla senkronize performansı tespit etmek için tekniklere güvenir. Gerçek şu ki, canlı performansların arkasındaki mühendisler, ticaretin birçok endüstri hilesine hakimdir. İzleyicinin gerçekte "duyduğu" şey (ses panosu çıkışı aracılığıyla) birçok şekilde değiştirilebilir. "Canlı" vokaller, "stüdyo" vokalleriyle veya hatta önceden kaydedilmiş "canlı" vokallerle birleştirilebilir, böylece tamamen canlı veya tamamen dudakla senkronize edilmiş bir performans yerine elde edebileceğimiz şey aslında her ikisinin bir karışımı olabilir. .
Michael, HIStory turu sırasında, ticaretin tüm hilelerinin ve yanılsamalarının ustası olmuştu. Ne zaman sesini “kurtarması” gerektiğini ve ne zaman “şarkı söylemesinin” kesinlikle gerekli olduğunu biliyordu; hangi parçaların kalite veya bütünlük kaybı olmadan güvenle dudak senkronizasyonu yapılabileceğini ve hangi sayıların -veya bir sayının hangi bölümünün- kesinlikle canlı olması gerektiğini biliyordu. Ve tekrar vurgulayacağım, bu hiçbir şekilde bir tembelin işi değil, içgüdüsel olarak bir izleyiciye mümkün olan en iyi tiyatro deneyimini nasıl vereceğini bilen mükemmeliyetçi bir zanaatkarın çalışmasıydı.
makalenin tamamı http://www.allforloveblog.com/?p=10241